Cum devii asistent de relații publice și comunicare
Un Asistent de relații publice și comunicare este acea persoană, din cadrul unei companii, care joacă rolul de intermediar între organizația/ compania pe care o reprezintă și publicul specifice acelei organizații. Asistentul de relații publice și comunicare distribuie informații care dau posibilitatea publicului companiei să-i înțeleagă politica.
Pentru a-și desfășura eficient activitatea, Asistentul de Relații Publice și Comunicare trebuie sa aibă cunoștințe și abilitați de logistică, negociere, expertiză și, după cum îi este și denumirea, de comunicare, De asemenea, trebuie să fie un bun analist, să aibă un rol tehnic, de imaginație și creator.
Centrul de Calificare si Pregătire profesională organizează cursuri pentru asistent relații publice și comunicare
Rolul unui Asistent de relații publice și comunicare
În interiorul unei organizații/ companii, asistentul de relații publice și comunicare are ocazia să îndeplinească diverse sarcini, în funcție de tipul organizației și de anvergura departamentului de comunicare unde funcționează.
În cazul său, comunicarea internă reprezintă o cale de a gestiona anumite nevoi ale organizației (integrarea noilor angajați, organizarea muncii, circulația informațiilor, sentimentul de apartenență, climatul intern).
Comunicarea externă este asociată manifestărilor publice ale asociației/ organizației/ companiei: relațiile cu presa, expozițiile, audiovizualul, publicitatea, promovarea, campaniile de opinie, organizare de evenimente (lansări, cocteiluri, inaugurări), gestiunea crizelor, campaniile de finanțare, propaganda, afacerile publice, lobby-ul, serviciul de informare și de reclamații, revista presei, feedback-ul.
Cum dobândești toate aceste competențe?
Toate aceste competențe vor fi dobândite în urma participării la un curs acreditat de Asistent de Relații Publice și Comunicare. La finalul cursului, vei obține o diplomă. Cu ajutorul diplomei obținute, Asistentul de Relații Publice și Comunicare vei putea să activezi în interiorul unei organizații, agenții, departament PR, ca angajat al unei firme de consiliere în relații publice sau ca și consultant independent. Cursul durează doar două săptămâni, iar la final, după susținerea unui examen, vei obține o diplomă autorizată de Ministerul Muncii, recunoscută intern și internațional. Poți profesa imediat după obținerea diplomei, deoarece în cadrul cursului vei face și practică, în urma căreia vei câștiga experiență reală.
Cursul de specializare asistent relații publice și comunicare se adresează tuturor care își doresc să urmeze o carieră în domeniul relațiilor publice sau celor care lucrează deja, dar își doresc să se specializeze și să aprofundeze problemele specifice domeniului pe care le-au întâlnit deja.
Pentru înscriere trebuie doar să completezi un formular, iar echipa noastră de profesioniști în domeniul calificării personalului îți poate oferi o șansă mare să-ți realizezi o carieră.
Mai multe informații despre pașii pe care trebuie să îi urmezi vei găsi pe site-ul nostru, al Centrului de Calificare și Pregătire Profesională.
Autor – Ileana Adamescu
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!